Wie minder eet zal gewicht verliezen

Het is inderdaad waar dat als je minder gaat eten dat je gewicht zult verliezen, maar niet altijd is minder eten de meest gezonde oplossing. Zeker niet wanneer je weet dat een dieet volgen door kan slaan in een eetstoornis wanneer je jezelf teveel gaat beperken in wat je wel en niet mag eten. Het is daarom een beter idee om van voren een plan te gaan maken, je kunt natuurlijk van tevoren niet bepalen of je in week 1 vijf kilo kwijt gaat raken en in week 2 drie maar je kunt wel een plan samenstellen met welke dingen je wel en welke dingen je niet mag eten voor snel en verantwoord afvallen. Veel mensen kunnen wanneer ze enkele kilo’s kwijt willen raken al resultaat zien wanneer ze stoppen met snoepen, weinig tot geen alcohol nemen en wanneer ze na 20:00 uur niet meer eten. Maar wanneer je meer kwijt wilt dan een paar kilootjes ligt de oplossing niet in jezelf voor enkele weken beperken, dan zal je drastischere maatregelen moeten treffen, en dan ook zeker een plan van aanpak maken.

duurzaam afvallen

Een stok achter de deur
Een dieet begint bij het begin, je gaat het aantal calorieën dat je inneemt beperken of aanpassen naar je leefstijl. Het is een feit dat wat je teveel eet eraan komt en dat wanneer je niet sport of anderzijds beweegt om dit te compenseren je aan zult komen. Je kunt je gewicht snel en gemakkelijk onder controle houden wanneer je eiwitshakes gaat gebruiken. Je zult snel resultaten zien en je hongergevoel zal een stuk minder zijn dan wanneer je je inname van calorieën beperkt zonder dat je hier eiwitten naast gebruikt. Gezond afvallen is in ieder geval niet stoppen met eten, maar je voedingspatroon aanpassen aan je behoeften en te zorgen dat je je niet overeet.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

De volgende HTML-tags en -attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>